
Inschrijven voor schooljaar 2025 - 2026
Inschrijven voor het eerste jaar (1A en 1B)
​​​​
Hoe inschrijven?
-
Wil je graag inschrijven voor schooljaar 2025-2026?
-
Dan kan je een afspraak maken via de knop hieronder.
-
Na het inzenden van je gegevens ontvang je een bevestigingsmail. De school neemt dan contact op voor een intakegesprek in de school.
​
​
-
Je brengt op je afspraak mee:
-
identiteitskaart leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds​
-
-
We vragen bij inschrijving vóór de zomersluiting van de school nog geen betaling van de waarborg ifv een laptop. De waarborg van 100€ dient betaald te worden bij afhaling van de laptop. Meer info volgt later.
-
Rapport, getuigschrift en BaSo-fiche worden ten laatste ingeleverd op maandag 7 juli 2025. (deze documenten zijn vereist om van de voorlopige inschrijving een definitieve inschrijving te maken)​
​Inschrijven voor het 2e tot en met 7e jaar
​
Hoe inschrijven?
-
Wil je graag inschrijven voor schooljaar 2025-2026?
-
Dan kan je vanaf dinsdag 22 april 2025 een afspraak maken via de knop hieronder.
-
Na het inzenden van je gegevens ontvang je een bevestigingsmail. De school neemt dan contact op voor een intakegesprek in de school.
Om misverstanden te vermijden, geven we nog mee dat het maken van de afspraak via de website op zich geen inschrijving is. De inschrijving gebeurt pas tijdens je gesprek op school. De datum van het gesprek op school bepaalt dan ook de volgorde van inschrijven (of je plaats op de wachtlijst als dit van toepassing is).
Als je hierbij moeilijkheden ondervindt, kan je de school opbellen tijdens de schooluren.
​​
Je brengt op je afspraak mee:
-
identiteitskaart leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds
​
Verdere afspraken:
-
Leerlingen die starten in het 2e, 5e, 6e of 7e jaar krijgen van de school een laptop in bruikleen. Hiervoor vragen we een waarborg van 100 euro, te betalen bij afhaling van de laptop (eind augustus).
-
Leerlingen die starten in het 3e of 4e jaar dienen zelf een laptop aan te kopen of te huren bij een door de school geselecteerde leverancier. Meer informatie hierover volgt later.
-
​Bij inschrijving ontvangen leerlingen een materiaallijst en kunnen zij meteen materialen bestellen via de school. Betaling is mogelijk met Bancontact of Payconiq.
-
Wij verwachten dat alle leerlingen vanaf 1 september in orde zijn met hun materialen.
-
Leerlingen die zich de laatste week van augustus inschrijven, zijn verplicht de materialen via de school aan te kopen.
-
Rapport en attest worden ten laatste ingeleverd op maandag 7 juli 2025. (deze documenten zijn vereist om van de voorlopige inschrijving een definitieve inschrijving te maken)
​​
​
Inschrijven voor schooljaar 2024 - 2025
​​Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Je kan ons bereiken tijdens de openingsuren van het secretariaat op het telefoonnummer 03/480.01.62 of stuur een mailtje naar info@vtilier.be (vermeld daarbij je telefoonnummer a.u.b.). 
​​
​Om de inschrijving vlot te laten verlopen, vragen we om het volgende mee te brengen:
​
-
​identiteitskaart van de leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds ​​
-
kerstrapport (of het laatste rapport)
-
waarborg van €100 voor de laptop (er kan ook elektronisch betaald worden met Payconiq of bancontact). Deze laptop is vereist om te kunnen deelnemen aan de lessen. Leerlingen van het 3e jaar staan zelf in voor de aankoop van een laptop (meer info). ​
​