top of page
IMG_20240426_085825727_edited.png

Inschrijven voor schooljaar 2025 - 2026

Inschrijven voor het eerste tot en met het zevende jaar

​​​​

Hoe inschrijven?

  • Wil je graag inschrijven voor schooljaar 2025-2026?  

  • Dan kan je een afspraak maken via de knop hieronder. 

  • Na het inzenden van je gegevens ontvang je een bevestigingsmail. De school neemt dan contact op voor een intakegesprek in de school.  

​​​





Om misverstanden te vermijden, geven we nog mee dat het maken van de afspraak via de website op zich geen inschrijving is. De inschrijving gebeurt pas tijdens je gesprek op school. De datum van het gesprek op school bepaalt dan ook de volgorde van inschrijven (of je plaats op de wachtlijst als dit van toepassing is). 


Als je hierbij moeilijkheden ondervindt, kan je de school opbellen tijdens de schooluren. 

​​

Je brengt op je afspraak mee:

  • identiteitskaart leerling

  • kleefstrookje van het ziekenfonds​​​​

  • rapport afgelopen schooljaar


voor een inschrijving in het 1e jaar:

  • getuigschrift basisonderwijs of attest lagere school 

  • 100 euro (Bancontact, Payconiq of cash) voor de waarborg van de laptop


​voor een inschrijving in het 2e, 5e, 6e of 7e jaar:

  • eindbeslissing delibererende klassenraad schooljaar 2024-2025 of individueel syntheseblad

  • 100 euro (Bancontact, Payconiq of cash) voor de waarborg van de laptop


voor een inschrijving in het 3e of 4e jaar:

  • eindbeslissing delibererende klassenraad schooljaar 2024-2025 of individueel syntheseblad
     

Verdere afspraken:
 

Documenten

Om de inschrijving definitief te maken, hebben we onderstaande documenten nodig. Deze documenten moeten ten laatste op maandag 7 juli 2025 worden ingeleverd op school. 

Kom je inschrijven in de laatste week van augustus? Breng dan zeker deze documenten mee.


Voor 1e jaar

  • Rapport afgelopen schooljaar

  • Getuigschrift basisonderwijs of attest lagere school
     

Voor de andere jaren

  • Rapport afgelopen schooljaar

  • Eindbeslissing delibererende klassenraad schooljaar 2024-2025 of individueel syntheseblad
     

Laptop

Voor het 1e, 2e, 5e, 6e en 7e jaar

  • Leerlingen die starten in het 1e, 2e, 5e, 6e en 7e jaar krijgen van de school een laptop in bruikleen.

  • Hiervoor vragen we een waarborg van 100 euro. Na inschrijving ontvang je een factuur om de waarborg te betalen.

  • Wie zich inschrijft in de laatste week van augustus of later, vragen we om de waarborg meteen bij de inschrijving te betalen. Dat kan met Bancontact, Payconiq of cash. 
     

Voor het 3e en 4e jaar

  • Leerlingen die starten in het 3e of 4e jaar vragen we om zelf een laptop aan te kopen of te huren via Signpost. Meer informatie vind je op deze pagina.
     

Werkmateriaal / schoolgerief

Voor het 3e tot en met 7e jaar

  • Leerlingen die zich inschrijven in het 3e tot en met 7e jaar ontvangen na inschrijving een e-mail met instructies om de nodige werkmaterialen en persoonlijke beschermingsmiddelen online te bestellen.
     

Voor het 1e en 2e jaar

  • Leerlingen van het 1e en 2e jaar vinden hun materiaallijst op deze pagina.

 

Schoolboeken

  • Bestel je boeken vóór 15 juli 2025 om zeker te zijn dat ze op tijd geleverd worden voor de start van het schooljaar. Meer informatie op deze pagina.

​​

Belangrijk: we verwachten dat alle leerlingen op 1 september in orde zijn met hun laptop, schoolboeken en materialen. 

​​

​

bottom of page