
Inschrijven voor schooljaar 2025 - 2026
Inschrijven voor het eerste jaar (1A en 1B)
​
​De inschrijvingen voor het eerste jaar verlopen via een aanmeldingsprocedure.
​
Hoe aanmelden?
-
De aanmeldingsperiode voor de inschrijvingen loopt van 31 maart 2025 tot en met 25 april 2025.
-
Digitaal aanmelden via www.naarschoolinlier.be (vanaf 31 maart)
-
Op 19 mei 2025 word je geïnformeerd in verband met de school waar je kan inschrijven.
-
Gunstig gerangschikte leerlingen ontvangen een ‘ticket’ per mail om in te schrijven van 20 mei 2025 tot en met 16 juni 2025.
-
Na 16 juni 2025 vervalt je voorrangsrecht indien je nog niet ingeschreven bent.
​​
Hoe inschrijven?
-
Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Je kan ons bereiken tijdens de openingsuren van het secretariaat op het telefoonnummer 03/480.01.62 of stuur een mailtje naar info@vtilier.be (vermeld daarbij je telefoonnummer a.u.b.). 
-
Je brengt op je afspraak mee:
-
identiteitskaart leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds​
-
-
We vragen bij inschrijving vóór de zomersluiting van de school nog geen betaling van de waarborg ifv een laptop. De waarborg van 100€ dient betaald te worden bij afhaling van de laptop. Meer info volgt later.
-
Rapport, getuigschrift en BaSofiche worden ten laatste ingeleverd op maandag 7 juli 2025. (deze documenten zijn vereist om van de voorlopige inschrijving een definitieve inschrijving te maken)​
​Inschrijven voor het 2e tot en met 7e jaar
​
Hoe inschrijven?
-
Inschrijven voor het 2e tot en met 7e jaar kan vanaf 22 april (= na paasvakantie).
-
Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Je kan ons bereiken tijdens de openingsuren van het secretariaat op het telefoonnummer 03/480.01.62 of stuur een mailtje naar info@vtilier.be (vermeld daarbij je telefoonnummer a.u.b.). 
​​
Je brengt op je afspraak mee:
-
identiteitskaart leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds
-
waarborg van €100 voor de laptop (er kan ook elektronisch betaald worden met Payconiq of bancontact). Deze laptop is vereist om te kunnen deelnemen aan de lessen. Leerlingen van het 3e jaar staan zelf in voor de aankoop van een laptop (meer info). Leerlingen die een laptop via de school bestellen en betalen, ontvangen deze in de eerste week van september.
​
Verdere afspraken:
-
​Bij inschrijving ontvangen leerlingen een materiaallijst en kunnen zij meteen materialen bestellen via de school. Betaling is mogelijk met Bancontact of Payconiq.
-
Wij verwachten dat alle leerlingen vanaf 1 september in orde zijn met hun materialen.
-
Leerlingen die zich de laatste week van augustus inschrijven, zijn verplicht de materialen via de school aan te kopen.
-
Rapport en attest worden ten laatste ingeleverd op maandag 7 juli 2025. (deze documenten zijn vereist om van de voorlopige inschrijving een definitieve inschrijving te maken)
​​
​
Inschrijven voor schooljaar 2024 - 2025
​​Neem contact met ons op om een afspraak te maken. Je kan ons bereiken tijdens de openingsuren van het secretariaat op het telefoonnummer 03/480.01.62 of stuur een mailtje naar info@vtilier.be (vermeld daarbij je telefoonnummer a.u.b.). 
​​
​Om de inschrijving vlot te laten verlopen, vragen we om het volgende mee te brengen:
​
-
​identiteitskaart van de leerling
-
kleefstrookje van het ziekenfonds ​​
-
kerstrapport (of het laatste rapport)
-
waarborg van €100 voor de laptop (er kan ook elektronisch betaald worden met Payconiq of bancontact). Deze laptop is vereist om te kunnen deelnemen aan de lessen. Leerlingen van het 3e jaar staan zelf in voor de aankoop van een laptop (meer info). ​
​